Documents de referència i normativa
GESTIÓ ADMINISTRATIVA DEL CENTRE
Calendari, preinscripció i matrícula, trasllats de matrícula, renúncies i devolucions de taxes o preus públics.
ORDENACIÓ DEL NIVELL INTERMEDI
DECRET 45/2022, de 15 de març, pel qual s'estableix l'ordenació dels ensenyaments d'idiomes de règim especial i el currículum del nivell Intermedi de diversos idiomes.
En castellano
PROVES DE CERTIFICACIÓ- PRUEBAS DE CERTIFICACIÓN
RESOLUCIÓ EDU/2339/2021, de 22 de juliol, per la qual es convoquen les proves extraordinària i ordinària corresponents al curs 2021-2022, per a l'obtenció dels certificats dels nivells intermedi B1 i B2 i del nivell avançat C1 dels ensenyaments d'idiomes de règim especial que imparteixen les escoles oficials d'idiomes.
En castellano
RESOLUCIÓ EDU/3326/2021, de 3 de novembre, per la qual es convoquen proves lliures adreçades als alumnes dels centres seleccionats per formar part del programa experimental de suport a la certificació dels coneixements de llengües estrangeres en determinats ensenyaments per al curs 2021-2022.
En castellano
EL CENTRE
-
Les Normes d'Organització i Funcionament de Centre és un document on es recull tota la normativa interna de centre sobre el funcionament de l'EOI Barcelona-Vall d'Hebron. Contenen l'estructura organitzativa, l'organització pedagògica, la normativa a aplicar per la convivència en el centre i per la comunitat educativa, així com la normativa respecte al funcionament del centre, l'avaluació interna de centre i el protocol per situacions d'emergència: NOFC
-
El Projecte Educatiu de Centre és un document que recull les característiques del centre, l'estructura organitzativa, l'ideari, els objectius, els criteris d'organització pedagògica i els indicadors per a la avaluació interna de l'EOI Barcelona-Vall d'Hebron: PEC
-
El Pla d'organització es el document que recull les actuacions previstes en el context de pandèmia. Pla d'organització.
INFORMACIÓ SOBRE LES EOI
en castellano
INFORMACIÓ SOBRE ELS CURRÍCULUMS DE LES ESCOLES OFICIALS D'IDIOMES
|