Avinguda Jordà, 18 - 08035 Barcelona  •  93 418 68 33  •  93 418 74 85  •  info@eoibcnvh.cat

Inici   >     >   MATRÍCULA D'ANTICS ALUMNES
MATRÍCULA D'ANTICS ALUMNES

Curs 2018-2019 :  JULIOL 2018

 Per tal d’agilitar el procés de matrícula d’antics alumnes, a l’Escola Oficial d’Idiomes Barcelona-Vall d’Hebron, l’alumne haurà de fer la matrícula pròpia via telemàtica els dies que s’indiquen en el calendari següent i d’acord amb les pautes que s’hi descriuen: 

ALUMNES

Dies

5-6-7

Alumnes de 1r a 4t (de 1r a 5è de català) del curs 2017-18  que han obtingut la qualificació d’APTE/A i que es volen matricular a un grup de la mateixa franja horària * 

Dies

8 i 9

Alumnes de 1r a 4t(de 1r a 5è de català)  del curs 2017-18  que han obtingut la qualificació d’APTE/A i que es volen matricular a un grup d’una franja horària diferent* 

Dies

10 i 11

Alumnes de 1r a 5è (de 1r a 6è de català) del curs 2017-18 que han obtingut la qualificació de NO APTE/A, NO QUALIFICAT/DA, NO PRESENTAT/DA o que van fer la RENÚNCIA  de matricula. 

   *Consulteu els horaris al web de l’escola o al tauler d’anuncis.  

 IMPORTANT: Tots els alumnes de 5è (d’alemany, d’anglès o de francès) interessats a fer C1 hauran de fer la preinscripció i la matrícula telemàticament al setembre (consulteu el nostre web).

 Per fer aquesta matrícula, l’alumnat haurà d’entrar a la pàgina web de l’escola (www.eoibcnvh.cat) i clicar l’enllaç a l’aplicatiu (pestanya dreta-MATRÍCULA I NOTES) des del qual farà la matrícula. Aquest aplicatiu obrirà cada nou termini obrirà cada nou termini a les 09.00h sense tancar l’anterior franja.

 Els alumnes hauran de pagar l’import de la taxa o preu públic. En el moment de formalitzar-la, l’aplicatiu generarà el “Resguard de matrícula oficial – Curs 2018-2019”, que hauran de guardar per fer efectiu l’import a l’entitat bancària. També es pot fer el pagament en línia a través de l’enllaç a l’entitat bancària. Tant si es fa el pagament presencial a l’entitat o el pagament telemàtic, cal tenir en compte que el termini és de 24.00 h a partir de la formalització de la matrícula.

En cas d’haver al·legat una reducció o exempció de la taxa o preu públic, cal aportar la documentació acreditativa al centre durant el mes de juliol per correu electrònic a l’adreça info@eoibcnvh.cat. La manca d’acreditació donarà lloc a la baixa d’ofici i, per tant, a la pèrdua de la plaça.

 

ATENCIÓ!

Incidències de matrícula

L’alumne que no es matriculi dins d’aquest període de matrícula del mes de juliol perdrà la seva prioritat de dia i d’horari respecte als que ja ho hagin fet. Qualsevol incidència relacionada amb la matrícula, l’alumne l’haurà de resoldre els dies 12 i 13 de juliol presencialment a l’escola. (consulteu l’horari al nostre web). Un cop passat aquest període, els antics alumnes que no s’hagin matriculat perdran la plaça.

 Trasllat de matrícula

Els alumnes que es matriculin el mes de juliol no podran preinscriure’s el mes de setembre de la mateixa llengua i curs en una altra escola amb la intenció de traslladar-hi la matrícula feta. El trasllat de matrícula d’una escola a una altra es fa, de manera ordinària, durant el curs i en el cas que l’escola a la qual es vulgui traslladar la matrícula disposi de places.

De manera extraordinària i dins el període no lectiu, els alumnes oficials, un cop hagin formalitzat la matrícula al seu centre d’origen, poden sol·licitar un trasllat de matrícula a una altra escola els dies 16 i 17 de juliol.

La sol·licitud es farà presencialment a l’escola de destinació, i quedarà condicionada a la disponibilitat de places.

L’escola de destinació es posarà en contacte amb els alumnes, per correu electrònic, per notificar  l’acceptació o la denegació del trasllat.

En cas d’acceptació, el procés de trasllat ha d’haver acabat abans del 23 de juliol

La documentació que caldrà aportar en el moment de sol·licitar el trasllat serà el full de pagament de la matrícula i una fotocòpia del DNI.

Convocatòria addicional

L’alumne que hagi exhaurit el nombre de convocatòries pot presentar una sol·licitud de convocatòria addicional a la secretaria del centre del 25 de juny al 9 de juliol.

Es notificarà la resolució de les peticions per correu electrònic el dimarts 10 de juliol i els alumnes hauran de fer la matrícula presencialment a l’escola els dies 12 i 13 de juliol (consulteu l’horari de secretaria al nostre web).

En cas de no presentar la sol·licitud dins del termini, no es podrà fel la matrícula per al nou curs.

Al setembre no es podran fer matrícules d’antics alumnes que hagin demanat una convocatòria addicional.

 

Cordialment,

 EOI Vall d’Hebron

 Barcelona, 22 de maig del 2018

 

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers d'anàlisi per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis, així com per a l'anàlisi de la seva navegació. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.

Més informació